Uppdatering

Ja, jag är fortfarande inte helt frisk, men på god väg. För tillfället har jag forfarande en rinnande näsa, värk i ryggen och lite sug i magen. Men känner mig frisk i allmänhet. Ska försöka råda bot på ryggvärken idag, med hjälp av en spikmatta och en massagedyna. Den rinnande näsan får jag nog stå ut med ett tag till känner jag på mig. Och suget i magen är slående likt magkatarr.

Men jag måste ändå säga att jag har förstått att det är dags att ta hand om min kropp innan det går så här långt. Frågan är om jag lärt mig läxan eller om jag kommer fortsätta gå i samma fälla varje gång. Det har varit en bra upplevelse för mig att faktiskt vara hemma en hel vecka från jobbet för att bara ta hand om mig själv, och det är till och med så att jag inte har så dåligt samvete för det heller nu. Är dock rädd att jag kommer att köra på i full fart så fort jag kommer tillbaka till jobbet igen. Hoppas att jag kan trampa på bromsen lite i alla fall. Annars vet jag en som kommer körandes från Mörrum för att ta mig i örat ;) Tack min käre vän!

Så, dags att kicka igång denna dagen. Dags för rekreation!

Hittade lite bilder på digitalkameran igår. Bl.a. från en julfest vi hade. Här är jag! (antar att jag tyckte att det inte fanns tillräckligt med bilder på mig, så jag fick ta en själv)


Kommentarer
Postat av: Frida

sv: haha, jag ska försöka ;)

men dock så blir det segt med din design nu. Men om jag får någon lucka så ska jag sätta mig ner :)

2010-03-05 @ 22:23:37
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0