Så vaknade jag...

Jag sitter nersjunken i en otroligt bekväm fåtölj. Luften runt omkring mig är tung o ljummen. Svagt, svagt kan jag skönja en lugn och rofylld melodi i bakgrunden. Runt mig har jag en underbart skön och mjuk badrock och på fötterna bekväma badtofflor. Märker att jag, efter en lång härlig helkroppsmassage, är helt avslappnad och upplever att jag inte har ett enda problem i hela världen. I handen har jag en grymt god smoothie som jag sakta smuttar lite på då och då. Snart är det dags för ett varmt bad i bubbelpoolen som står och bubblar bredvid mig. Tänk vad livet är härligt...
...hann jag tänka innan jag vaknade upp kl 5 på morgonen, innan det var dags att ta tag i dagens bestyr och krav. Undrar om mitt undermedvetna vill säga mig något ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0