mitt i natten

Klockan är mitt i natten och jag sitter o kollar på en värdelös film. Jag har haft en mycket trevlig dag. Efter att ha kommit hem från Malmö. så tog jag det lugnt hemma ett tag, sen var det dags att köra till Hässleholm (som jag nyligen hörde hade blivit utnämnd som Sveriges tråkigaste stad). Där tog jag en fika med en väldigt trevlig tjej som jag hoppas få träffa igen.

Sen var det dags för en fotbollsmatch mot Hässleholm Freeflow. Utgången på den matchen var 8-0 i vår favör. Jag spelade 45 minuter och hade skitkul. Var riktigt roligt att kunna spela ut lite, bygga lite självförtroende :)
Så vad kan jag säga om denna helgen? Den har varit fullsmockad av planer och händelser men det har än så länge varit en härlig helg.
Denna, nyligen uppstartade, dagen ska vi fira min lille mellanbror som fyller 23 idag. När man tänker på det så inser jag själv hur gammal jag är. Men det sköna är att det inte skrämmer mig :) Trots vissa ekonomiska tillkortakommande och alldelles för mycket arbete så mår jag bättre än någonsin och känner mig mycket mer självsäker än tidigare :)
Livet är fint ibland! Oftare nu än tidigare. Jag vill inte kalla mig gammal, men livserfarenhet har faktiskt betydelse för mitt välmående :)
Kram till alla mina kära vänner som gör mitt liv ytterliggare bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0