Men inte riktigt :(

Nej, jag är inte riktigt frisk än. Har fått ge mig och sjukanmält mig för resten av veckan. Förkylningen har fövisso släppt men nu dras jag med illamående och ryggvärk. Inget jag gör verkar göra det bättre. Jag har försökt att vila, dricka mycket vatten, ta en promenad i solskenet, ligga på golvet med fötterna högt, försöka tänka på annat, men det verkar inte som att något fungerar. Och det är frustrerande. I sinnet är jag pigg men kroppen verkar inte vilja följa med på den linjen. Så nu gör jag något som jag inte kan komma ihåg att jag gjort innan: Jag är sjukskriven en hel vecka, sjukt!

Som jag sa så tog jag en liten promenad i solskenet idag. Fantastiskt skönt! Och jag kunde riktigt känna i kroppen att våren gör sig påmind. Även om det nu skulle snöa igen så har jag fått tillbaka hoppet om att våren snart är här igen. Underbart!

Tog med kameran ut på promenaden också:

Denna bilden är tagen nere vid hammarsjön
i motljus. Man kan nästan känna hur isen smälter
tycker jag.



Ett ensamt moln hittade jag också, på en annars klar himmel.
Vackert!

Så nu sitter jag o kollar på fotboll, Sverige möter Wales. Får se hur det går.
Tar nog en promenad i morgon också, så kanske det bli fler bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0