Lösa trådar...

Så idag har jag bara tagit det lugnt. Var nere o kollade Hjärsås/Värestorp mot ett ungdomslag från Nosaby på konstplanen på Kristianstad IP. Var en riktigt rolig match att titta på, och så fick jag vara lite sjukvårdare också när min bror fick lårkaka. Tråkigt att det snöade bara, men solen kom fram i slutat iaf.
Kollade på Melodifestivalen igår. Tycker faktiskt att Annas låt var riktigt bra, men tror inte att den har så mycket chans i Norge. Som vanligt verkar det ha rört upp massa känslor angående vem det var som vann. Men tycker att det var många bra låtar med i år.

Angående rubriken. Har försökt att ordna upp lite lösa trådar från min tidigare relation. Men märker att det är svårare än jag hoppats på när personen jag ska lösa problemen med inte är lika samarbetsvillig, ärlig eller ens går att få tag på. Ska bli så underbart skönt att snart kanske få lägga allt det gamla bakom mig och kunna koncentrera helt o hållet på mig själv och nuet istället. Men är inte riktigt där än... tyvärr!
Jag hoppas att nu andra inte har dessa problemen för de är inte roliga, men som det står på min facebook-sida: "Livets hemlighet: Allt löser sig!"

Ha det bra alla mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0