Lördag

Sitter just nu o kollar på Weddingsinger. Funkar.
Idag har jag spelat fotboll igen :) Fick spela hela andra halvlek mot Tjörnarp på grusplanen i Sibbhult. Och det kändes skitkul. Jag kan ju inte säga att jag tyckte att det gick jättebra för mig, men jag presterade det jag kunde och orkade. Men med mer träning med boll och bättre kondition så kan det nog bli några hyfsade minuter denna säsongen. Det bästa var att det var ett helt underbart väder att spela i. Strålande solsken och ett par plusgrader. Helt underbart. Vårkänslorna sprudlar!

Ikväll har det bara varit en skön kväll. Melodifestival med öl och chips i sällskap med min lillelillebror. Känns skönt att bara ta det riktigt lugnt o känna att livet är ganska skönt, riktigt skönt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0