Borde sova nu...

Jag borde ha somnat för ca 1 timme sedan, men det går inte riktigt som jag har tänkt. I kväll har jag nämligen tagit upp träningen igen. Fotbollsträning i ridhuset i Hjärsås stod på schemat. Tycker att det gick sådär. Jag har verkligen inte samma kondition som jag hade en gång i tiden, däremot har jag mer lugn i mig själv. Det är så mycket roligare att spela boll nu. Jag blir inte knäckt för varje misstag som jag gör på träningen, har inte samma inre stress p.g.a. rädslan att misslyckas. Jag mår helt enkelt lite bättre. Mycket beror nog på att jag inte jagar en plats i A-laget. Tidigare har det varit beviset på att jag är något inom fotbollen, men nu är det bara kul att vara en i gänget, helt underbar känsla!

Så tillbaka till varför jag inte kan somna. Jag tränade fram till kl 21 och sen har jag väldigt svårt att varva ner. Tar lång tid innan kommer ner tillräckligt för att somna. Men ska snart ge det ett försök, ska gå upp kl 5 i morgon. Så jag måste sova lite i alla fall.
Min morgondag är riktigt späckad med massa kul saker. Först jobba med massagen, tror att det kommer vara många bokningar. Efter jobbet är det dags att sticka ner till Malmö för att hälsa på en underbar vän som jag saknat massor. När jag sen är tillbaka i Kristianstad så är det bara till att köra till Hjärsås för att va med på en trevlig kväll med laget. Sen är det nog dags att sova :)

Men idag är idag, och nu är det dags för bingen. Nana sött mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0