Vilket underbart väder vi har...

Kan ju nästan tro att vi lever i Norrland (kanske, jag vet ju inte riktigt hur det är där, eftersom jag aldrig varit där...)
Snö i massor och temperaturer nere på långt under nollan. Men det är väl detta som är vinter antar jag.
Jag har bestämt mig för att inte lida så mycket av det utan ta det så bra det går. :)

Det stora problemet för mig är ju att tåg och bussar inte riktig funkar som de ska. Kan förstå att det inte fungerar riktigt under en snöstorm, men det konstiga är att tågen inte fungerar särskilt bra under vintertiden alls. Vilket jag tycker är lite konstigt. Vi bor ju ändå i norden, så en vinter borde ju tågen vara utrustade för att klara. Men, men kanske blir bättre efter denna vintern. Kanske de lär sig något.

Idag tog jag bussen hem från jobbet i Malmö. För det första var den 16 min sen och för det andra så tog det ca 30 minuter längre tid att köra. Med detta menar jag inte att klaga, för det var en fantastiskt bra chaufför som verkligen koncentrerade sig på säkerheten och transporterade oss alla till våra slutstationer hela och i ett stycke. Med 99,9% säkerhet så läser han ej denna bloggen, men vill ändå framföra ett tack!

Måste tillägga att jag gillar att facebook finns i mobilen. Har fixat ny mobil dessutom, med kul spel så jag hade att göra på bussen i alla fall :)

Min nya telefon. Enkel och bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, det blir nog mest drygt för honom för jag snackar som in i hehe

När vill du ha din design? :)

2010-02-03 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0