Mina tatueringar :)

Så nu har min ny tatuering läkt... och jag är skitnöjd (skit=jätte)
Här kommer bilder på de 3 jag har än så länge :)

Här är den första jag gjorde. Den sitter på höger överarm. Gjorde den när jag var runt 20, så den har några år på nacken, men den ser fortfarande fin ut! Om ni kollar noga så ser ni mina initialer :) snyggt! Gjord hos Tattos by Janne.

 

Här är den andra tatueringen som jag gjorde. Det var för ca 3-4 år sedan. Märket i mitten är mitt stjärntecken: lejon! Gjord hos Built to Last

 

Och här kommer den yngsta av dem, endast en vecka gammal, men riktigt bra om jag får säga det själv :) Motivet är taget från en känd målning av Michelangelo. Har många betydelser för mig. Gjord hos Darkside inc. i Hässleholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0