Lite ljusare :)

Hej alla (3 som läser min blogg)!

Klockan är just nu 05.41 fredagen den 5 februari och jag väntar på att klockan ska bli 06.00, så jag kan gå till tåget. Har utökat mina tider på Twitch igen vilket innebär att denna veckan har jag jobbat 5 dagar med massagen :)

Jag har precis gått upp och virat ett lager gladpack (plastfolie) runt vänster överarm, och druckit en drickyoggi. Varför gör jag då detta? Jag tycker att drickyoggi är jäkligt gott :)

Igår gjorde jag min 3:e tatuering. Denna gången på insidan av vänster överarm. Gjorde riktigt ont i början men efter ett tag så blev jag rikigt avslappnad, höll till och med på att somna. Satt under nålen i ca 1 ½ timme innan den blev klar men det var det definitivt värt.

Spelade även en runda squash igår med min käre bror. Fantastiskt roligt och välbehövligt. Det ledde direkt till att jag sov bättre inatt och jag känner mig faktiskt aningen piggare och gladare. Lillebror var dock inte särskilt glad igår eftersom att han inte riktigt fick ordning på sitt spel och frustrationen tog överhanden. Blir både fysisk och mental träning för honom att spela squash, men det behöver han:) Men för att vara första gången han spelade så var han riktigt duktig.

Nu är det dags för mig att förbereda det sista inför arbetsdagen. Bilder på mina tatueringar kommer att dyka upp om en vecka eller något liknande. Då kommer troligtvis denna bloggen se lite annorlunda ut också. Har fixat lite experthjälp.

En stor kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0