Ledig dag?

Undrar vad som betecknar en ledig dag?
Är det en dag som innebär att man inte har något att göra som liknar någon sorts arbete? Är det när man inte behöver gå till jobbet som man får betalt för? eller (som för mig idag) är det när man sliter som fasen med att få ordning på lägenheten utan att få betalt?
Jaja, nu är det gjort och jag är otrolig nöjd:) Så vad ska jag göra nu? Vad gör man på en ledig dag? Har inte så många sådana så jag är inte riktigt bekväm med att ha tid över som inte är planerad. Får liksom lite dåligt samvete när jag bara sitter ner o inte gör någonting. Men jag tränar på det, annars är nog risken att man inte får tillräckligt med vila och går in i väggen. Inget att rekommendera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0