Helgen snart över.

Japp, helgen är snart över och det känns ok. Jag har typ bara legat ner denna helg i feber och snuva, men nu börjar det kännas bättre igen :)
Var och kollade på hjärsås/värestorps träning idag- jäklar vad jag var sugen på att kicka boll. Men om jag känner mig bättre nu i början av veckan så kan det faktiskt bli den första fotbollsträningen för mig, detta året, på onsdag. Gött!
Annars föväntar jag mig mycket arbete under den närmaste veckan, ungefär som varje vecka :)

Massor av kramar till alla!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är en sid blogg till min blogg som heter www.flikkanfrida.blogg.se/privat och som du ser så måste man ha lösen för att gå in där vilket jag kommer maila dig om :) jag ska försöka. Kommer nog ta lite längre tid men eftersom att dina bilder ligger på min mail och designen finns i din bloggs arkiv redan så räddas iaf det. Hälsa! Kramisar

2010-02-23 @ 23:39:26
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0