härligt nykter o trött :)

Klockan är nu 00.00 natten mellan lördagen den 13:e och söndagen den 14:e februari. Sitter i soffan i min tysta lägenhet och njuter av att jag inte har druckit någon alkohol och att jag är tillräckligt trött för att gå till sängs. Känns så jäkla skönt att veta att det kommer bli en god natts sömn utan att behöva vakna upp i morgon med sleten känsla och snustorr mun. Nej, i morgon ska jag hoppa upp pigg och glad i god tid innan jobbet, sticka ner till Maxi, inhandla matvaror inför nästa vecka och sen laga mat till jobbet som ska räcka vecka 7. Gött!

I morgon ska jag jobba på Rusta. Har blivit skitfint med ombyggnaden men väldigt förvirrande för mig. Hittar nästan sämre än kunderna, inte bra. Men det är kul att jobba där. Tycker om mina arbetskamrater och kan under veckorna komma på mig själv att sakna dem. Konstigt ;)

Jag tycker i alla fall att jag är ganska duktig. Även om jag inte är den mest aktiva personen just nu så har jag inga problem med att röra mig. Idag gick jag till och från jobbet :) Totalt blev det 60 min promenerande. I morgon gör jag likadant. Får jag i alla fall lite vardagsmotion :) Ska försöka pressa in lite extra träning nästa vecka och självklart squash. Har kommit igång rejält nu. Känns grymt bra. Har till och med stora planer på framtida träningspass. Måste ta mig ut i löpspåren nu snart. Få igång ångan igen. Men det kommer, jag lovar!

Så nu ska en ganska optimistisk Robert gå och lägga sig. Och jag kommer att somna med ett leende på läpparna, för det är jag värd!

Nana gott alla (2 som läser min blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0