Idag börjar träningen...

... inför Göteborgsvarvet 2011. Jag var ute o sprang för första gången på länge. O det var så skönt!!
Jag var lite upptrissad när jag började så jag drog iväg lite för snabbt för att vara ett långlöp. Men sprang en runda som jag hade lite valmöjligheter på så det blev lite kortare. Så det fick bli ett tempopass istället.
Trodde att jag hade sprungit ca 2,5 km och var därför lite missnöjd att det tog så lång tid som det tog, men visade sig att jag sprang 3,8 km o det är ju en jäkla skillnad. Så jag är nöjd med dagens insats.

När jag kom hem så startade jag även upp en träningssida på funbeat.se. Det kommer att bli kul att följa den egna träningen därifrån och om ni är sugna på att starta en sida där så kan vi ju bli "vänner" där så kan vi ta del av varandras träningar :)

Nu är jag sugen på att köpa en pulsklocka med GPS så blir träningen ännu roligare, men med tanke på min nuvarande ekonomi så lär det inte bli någon sådan före 2015... :(
Kollade på en som ska funka på typ allt.(Garmin Forerunner 310XT) Hade passat mig skitbra om jag vill fortsätta med triathlonen, men passar inte min ekonomi så bra så det får nog bli en billigare ändå.

Annars så traskar det på. Jag jobbar lite överallt och är jäkligt glad att jag klarar att pussla ihop veckan fullt med jobb. Känns tryggt och bra. Hoppas det inte är tillfälligt bara.

Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0