En hel sommar har gått...

... utan ett enda blogginlägg för min del. Men jag får ursäkta mig med att jag har jobbat som en idiot. Dock inte med några stora ekonomiska framsteg, men jag har överlevt i alla fall.
Så i morgon börjar jag jobba i Malmö igen och veckan efter börjar jag i Lund. Är inte jättesugen på att börja pendla igen. Men kommer nog in i det snart.

Jag skulle helst av allt vilja öppna upp mitt eget place, så därför letar jag efter en lokal nu. Spelar inte någon större roll var det är, förutom att det inte får vara för lång resväg från Kristianstad. Sen har jag under sommaren lärt mig ännu mer om behandlande massage och fysioterapi och det är det jag är född att göra. Fasen vad kul det är att utföra behandlingarna och att se vilka underbara resultat som man med så lätta medel kan uppnå.

Annars rullar allt på. Jag flyttade i början juni in i min 2:a på Lyckans höjd i Kristianstad. Och jag njuter massor av att ha en större lägenhet. Men helst skulle jag vilja ha kapital för att köpa de möbler mm som behövs för att uppnå en riktig hemtrevnad. Men det kommer väl någon gång i framtiden.

Nu ska jag sticka på fotboll o tejpa o massera.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0