Härligt!

Nu har jag jobbat i 8 dagar och borde säga att jag är helt utpumpad och det har jag också varit. Men då upptäcker jag att det finns andra saker som ger mig energi.
Bland annat så är det mycket energigivande med alla härliga människor som är nöjd med massagen jag ger dem. Är helt underbart att se dem ställa sig upp efter massagen och se helt groggy ut. Det ger massor av energi.

Idag har jag även läst ut en bok. Något som inte hänt på ca 2,5 år. Och det var en underbart bra bok, hade lite svårt att lägga ifrån mig den. Det är ganska konstig känsla egentligen, när man hittar en bok som man verkligen tycker om. När man väl börjat, så blir man lite besatt av historien och har svårt att lägga ifrån sig boken. Man vill bara fortsätta att vända sida så man får veta vad som händer "runt nästa hörn". När man sen har läst klart den så är man glad en liten stund över att man fått vara med om ett sånt bra äventyr, sen kommer besvikelsen. Besvikelsen över att det gick så fort att läsa klart. Man vill ju fortsätta att leva i den lilla världen som historien skapar. Just nu känns det lite tomt. Vad ska jag nu hitta på?
Som tur är så har jag kontakter :) Maria tack för att jag fick låna boken av dig, och jag hoppas att du har något nytt jag kan drömma mig bort i nästa gång vi ses!

Sist men absolut inte minst så finns det en sak till som ger mig mycket energi. Det är en person som jag nyligen träffat men som redan känns så självklar i mitt liv. Konstigt att det kan bli så egentligen, men mycket skönt också. En flicka som verkligen får det att kännas som fjärilar i min mage. Hoppas du sover gott inatt, Emilie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0