Tillbaka!

Var ett tag sedan jag skrev. Mycket att göra.
Måste bara få skryta om mina underbara vänner de är underbara.
De senaste veckorna har jag inte haft mycket tid ensam. Det har funnits människor som jag tycker om runt mig hela tiden. Jag gillar det! Men ikväll sitter man ensam och det känns också riktigt bra.
Jag har tidigare skrivit om triatlon-loppet jag ska vara med i. Jag började träna och allt kändes bra, men självklart kommer förkylningen. Inte bara en gång utan två gånger har jag fått göra uppehåll i min träning, en vecka åt gången. Men nu är jag på G igen. Denna vecka har innefattat en army training, ett intervall-pass i backe och idag en runda på cykel. Ska tillägas att denna cykel inte har några växlar!
Har haft mkt nytta av att jag har börjat träna med en träningskompis. Det känns mycket roligare och lättare att träna. Så tack Linda! I morgon ska jag försöka ge mig på milen igen. Har hittat en underbar runda.
Snart är det dags för LIA. Ska bli kul men samtidigt känns de jobbigt. Har lite seperationsångest, men man måste ändå tänka att de som jag lärt känna under dessa 2 åren i skolan kommer att finnas kvar även om vi inte går i skolan ihop.
Nu känner jag att jag är värd en kväll i soffan.
Från mig till er alla en riktigt god helg!

Detta är skönhet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0