Sjukskriven i 2 dagar!

Nu har jag varit sjukskriven i 2 dagar och det har varit väldigt behövligt. Men jag kan erkänna att jag har svårt att förstå hur man gör ingenting. Att bara ligga ner och ta vara på mig själv ger mig så jäkla dåligt samvete för att jag inte gör något. Men denna gången har jag verkligen tvingat mig själv att bara ligga stilla :)

Så nu är jag på rätt spår igen. Förkylningen släpper taget och jag börjar känna mig piggare och tanken är att jag ska jobba i morgon :) Ska bara återhämta mig tillräckligt för att börja träna, så den mentala biten me hänger med.

Var ute o gick idag och blev så jäkla sugen på att springa en runda. Underbart att gå i solen o kolla på snön som töar bort. Lite vårkänslor kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0