Jag älskar solen!

Idag har jag tagit mig ut från hemmets lugna o säkra vrå för att ta en fika med Linnéa. Helt underbart att vara ute i solen och bara njuta av att vara. Förkylningen och allt annat jag fått dras med den senaste veckan verkar till slut att ge med sig trots att jag har lite sviter kvar. Men jag är positiv :)
Det är så fantastiskt att vi är på god väg mot våren. Känner det i hela kroppen hur jag fysiskt och mentalt lyfts. Allt blir mycket gladare och skönare. När jag är redo är det dags att börja träna så smått också, men ska inte köra på för hårt i början utan komma igång i lagom takt. Måste ju ta hand om de 3 kilogrammen jag har gått upp de tre senaste månaderna. Tyvärr verkar det inte vara i muskelmassa :) Men jag trivs i alla fall. Hellre gå upp ett par kilo än ner, känner mig frisk.

Jag hoppas att alla njuter av solen för man vet inte hur länge den är framme. NJUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0