Bra helg :)

Så nu är det söndag igen. Men denna veckan har inte varit som vanligt pga av att jag varit hemma varje dag. Det känns som den har gått långsamt och det är ju positivt för då känns det som att jag har vilat ett bra tag. Nu är jag nästan frisk och bestämt mig för att i morgon är det dags att gå tillbaka till arbetet.
Helgen som har går har varit jättetrevlig med mycket social kontakt. I fredags var jag hemma hos Niklas och Annica för lite fredagsmys med goda vänner och igår var jag på inflyttningsfest hemma hos Hanna och Otto i N. Sandby. Underbart fint hus de flyttat till! Självklart var jag nykter och även chaufför för kvällen.
Känner fortfarande att jag har lite brist på energi, men det kan bero på att det blev lite sent igår. Men optimismen är kvar och viljan att komma tillbaka till arbetet igen nästa vecka.

Nu ska jag snart köra en runda till Immeln och sen blir det att kolla på fotboll. Min klubb spelar DM-match idag. Ska bli kul att kolla lite Live-fotboll igen. Dessförinnnan ska min lillebror göra ett domartest för att bli seniordomare. Jag hoppas allt går bra och håller alla tummar och tår. Men jag vet att det kommer att gå bra för han är grymt duktig på det han gör!

Allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0