En öl...

... sitter jag med i handen. Detta för mig är en fredagskväll. Jag har nu jobbat i 9 dagar i streck och förra veckan blev det 30 massager på jobbet och sen 6 timmars arbete på Rusta i helgen. Men i morgon är jag ledig. Ledig från diverse arbete, men inte ledig från alla måsten som inte hinns med när jag jobbar. Men jag är ledig i alla fall :)

De senaste två veckorna har jag faktiskt varit riktigt duktig, tycker jag. På måndagar och tisdagar har jag gått upp en timme tidigare än vad jag behövt och tagit en promenad i morgonsolen. Helt underbart!! Sen kände jag att jag hade ett litet sockerberoende efter påsk, så jag började att vara lite mer restriktiv med sötsakerna och fikorna. Så måndag till fredag eftermiddag är det stopp för sådant, medan allt är tillåtet på helgen. Tycker det går riktigt bra, och är stolt över mig själv. Sen har jag lite draghjälp nu när jag känner att det finns en anledning att ta hand om min kropp. Vill ju vara fin nu när det man har någon nära igen :)

I morgon ska jag till Hässleholm o träna på gymmet som jag hoppas på att jag ska bli inspiratör på. Förra gången blev det en rejäl genomgång :) Mycket skönt. Blir så glad att läsa på FB och diverse bloggar att människor är aktiva och tränar.
Nu ska jag ringa ett viktigt samtal :)
Hörs snart igen mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0