Nystart...

2009... riktigt skönt att det äntligen är här... Man ska alltid börja eller inleda något nytt på en måndag eller första dagen på en ny månad. Vad kan då vara bättre än att starta sitt nya liv på den första dagen på det nya året.
2008 var ett år som jag aldrig glömmer. Det var långt ifrån det lyckligaste året, men det mest lärorika. Det året då det var dags att ta itu med gammal skit, för att 2009 se framåt... skapa mig det jag vill ha, det jag är värd.
Jag har de senaste månaderna sökt efter vem jag är, försökt hitta min personlighet. Idag kom jag fram till att personligheten är inget jag hittar. Det är den jag är, det jag gör och det jag tycker. Ytterligare steg är taget.
Många är de som har varit med mig under 2008. Till alla er som varit där för mig, tack! Jag ser fram emot att ha er nära även under 2009 och lång tid framöver. 2009 är mitt år. Ett år för att skapa.  

Ett visdomsord att ta med:
 Låt ingen övertyga dig om att du inte är värd det du vill ha! (inte ens du själv!)
(fritt tolkat från en bok av Mia Thörnblom)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0